Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Kuumottaa Kuumottaa
Australialainen apu Australialainen apu
Kauppisen apustus firma Kauppisen apustus firma
Palautusjuoma Palautusjuoma
Apusen kyal-apu Apusen kyal-apu
kiina apu kiina apu
ystävvät ystävvät
Peloittava kunmitus Peloittava kunmitus
harmim liejunta harmim liejunta
kuumoittaa kovin kuumoittaa kovin
Windows95 apu Windows95 apu
ae86 apu ae86 apu
Autostaja Autostaja
huuto kauppa apustus huuto kauppa apustus
Bussistaja Bussistaja
sniff sniff
Helpers Helpers
kissan silistys kissan silistys
Katolta hyppääminen Katolta hyppääminen
Mit vit Mit vit
Mitä apu laulaa Mitä apu laulaa
Ricardostaja Ricardostaja
Uusimaa Apustus Uusimaa Apustus
Panoapustaja Panoapustaja
 643 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
22.10.2024 13:55:27
[ + 2 | ]

Virka-apu

[74069] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [965x979] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(343)
22.10.2024 21:00:11
#654655 [+1] Piilota Suosittele

>>654642
>>654618
Virka-apussa mä olin intissä muistaakseni vain kerran. Pelattiin pleikkaria ja hajoiltiin röökillä käymiseen. Kohokohta oli aina ku oli ruokailu. Kaverin kans käytii huviksee vaan kiertelee varuskunta-aluetta läpi kun sotku oli niin nähty. Toki täytyy muistaa, että siihen aikaan läppärit oli niin kalliita ettei kovin moni edes uskaltanut ottaa sellaista. Meidän saapumiserästä vain yksi anoi lupaa kapteenilta, sekä sai sen. Ja mitä meitä oli tyyliin 300 ? Nyt ne samit lanitttaa CeeÄssää, juo EeÄssää ja leikkii hippaa.

Ja senkin netisssä.

[ 7 viestiä | ]