Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Pösti apu apustaja Pösti apu apustaja
kisentai kisentai
ei roka putusta ei roka putusta
läts! läts!
tähhti patina tähhti patina
Jesse Jutila Jesse Jutila
Nurglestaja Nurglestaja
Neeker apu Neeker apu
Deus vult Deus vult
Mortal kombat Mortal kombat
luvu apu apustaja luvu apu apustaja
Salas murha Salas murha
Mitä apu laulaa Mitä apu laulaa
jouluelokuva jouluelokuva
Peloittava kummitus Peloittava kummitus
jokeristaja jokeristaja
Forrest apu Forrest apu
Let the pee pee hit the poo Let the pee pee hit the poo
Doom apu apustaja Doom apu apustaja
Apusen kyal-apu Apusen kyal-apu
Mount everest Mount everest
Juopon elämä Juopon elämä
sorakuski anthem sorakuski anthem
Florida Florida
 689 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
06.08.2024 18:52:24
[ + 3 | ]

Pöystti apu apustus

[72384] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1011x1402] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(343)  · 

kyösti pöysti

 · 

pasila

(28)
07.08.2024 18:46:58 | 18:48:22
#639986 [+-] Piilota Suosittele

>>639981
Mhm oli vissiin hyvä? Mä näin se Peer güntin, sekä oli hienoa nähdä kun suurin osa yleisöstä yli 30 ja järjestyshäiriöitä ei näkyny yhtään. Vaikka oli jonoa baaribussile ni jengi osas jonottaa tehdä sen jonoletkan kenenkään opastamatta tai näyttämättä. Just sellanen keikka miten pitäiski olla, sit oli grilliliha myyntikebab erikseen ja muutkin järjestelyt ihan ok. Siel oli järkkäreillä tosi helppo päivä ku jengi osas käyttäytyä

[ 6 viestiä | ]