Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

edgyapu edgyapu
Kalpastaja (aito sammakki) Kalpastaja (aito sammakki)
maajunssi maajunssi
apumursu apumursu
Näpit irti Näpit irti
Työ aput Työ aput
Apu luolastossa Apu luolastossa
neti on prestsä neti on prestsä
Pilkkimys Pilkkimys
Apu Apustaja Etsintä Apu Apustaja Etsintä
Officer apu Officer apu
Töhrystäjä Töhrystäjä
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Tyty apustaja Tyty apustaja
Neekeri aku apustaja Neekeri aku apustaja
Aput autoilemassa Aput autoilemassa
Burger apu Burger apu
Peloittava kummitus Peloittava kummitus
kusettaa kusettaa
Päiväkoti apu Päiväkoti apu
Karvalakki apu Karvalakki apu
junsin hatujasset junsin hatujasset
Apuheim Ducks Apuheim Ducks
Apustaja pelailemassa. Apustaja pelailemassa.
 857 näyttökertaa, 4 viestiä, 6.06 MB, 1 tiedosto
30.06.2024 16:07:49
[ + 2 | ]

puuilo apustus

[71531] [tiedosto.mp4] [6.06 MB] [1920x1080] [50.50s] [] []

apu

(362)  · 

apustaja

(370)
30.06.2024 17:44:25
#631380 [+-] Piilota Suosittele

Pitäisiköhän ostaa lisää Puuilon osakkeita? Vähän tuntuisi, että olisi yläkantissa vaikka Q1 olikin kohdillaan.

30.06.2024 21:49:02 | 21:54:50
#631438 [+-] Piilota Suosittele

>>631433

Lisää voi tarkoittaa vaikka yhtä kappaletta, joka tarkoittaisi hurjaa 10:tä euroa Puuilon tapauksessa (+kulut).
Rahan määrästähän nyt ei ollut puhettakaan. :D

Mutta joitain vasemmistolaisia ärsyttää niin julmetusti, kun edes puhuu tällaisia, niin... no... pitää puhua.
Puuilon sijaan ajattelin tosin lisätä Keskoa ja kyllä tuo Nestekin siihen malliin matalalla on, että ehkä vähän sitä voisi. Fortumin nykäisy alaspäin myös houkuttelisi, mutta pitäisi lisätä ulkomaapainoa oikeasti kotimaisten sijaan. Vihjeitä otetaan vastaan, erityisesti Saksasta ja Briteistä. Ja mieluusti kuukausi- tai kvartaaliosinkomaksajista tai vähintään sellaisesta, joka maksaa vielä syksyllä osinkoa.

[ 4 viestiä | ]