Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Jokeri ja Andy Jokeri ja Andy
Apustuscrime Apustuscrime
Saunassa Saunassa
Juopon elämä Juopon elämä
Apucop Apucop
Natoaput iltaa viettämässä Natoaput iltaa viettämässä
jullu on taas jullu on taas
lakku ukko apustus lakku ukko apustus
doom apu doom apu
surunloinen apu surunloinen apu
Ois kyllä Ois kyllä
perrrjantai perrrjantai
hyvää yötä hyvää yötä
kirroosi apu kirroosi apu
miau mau vuh miau mau vuh
Tarkk'apustaja Tarkk'apustaja
Kirkonpolttaja Kirkonpolttaja
Apu casinolla Apu casinolla
Uusimaa Apustus Uusimaa Apustus
apu nukem apu nukem
Apu kolu Apu kolu
aput vesillä aput vesillä
puuilo apustus puuilo apustus
Apuchu Apuchu
 857 näyttökertaa, 4 viestiä, 6.06 MB, 1 tiedosto
30.06.2024 16:07:49
[ + 2 | ]

puuilo apustus

[71531] [tiedosto.mp4] [6.06 MB] [1920x1080] [50.50s] [] []

apu

(362)  · 

apustaja

(370)
30.06.2024 17:44:25
#631380 [+-] Piilota Suosittele

Pitäisiköhän ostaa lisää Puuilon osakkeita? Vähän tuntuisi, että olisi yläkantissa vaikka Q1 olikin kohdillaan.

30.06.2024 21:49:02 | 21:54:50
#631438 [+-] Piilota Suosittele

>>631433

Lisää voi tarkoittaa vaikka yhtä kappaletta, joka tarkoittaisi hurjaa 10:tä euroa Puuilon tapauksessa (+kulut).
Rahan määrästähän nyt ei ollut puhettakaan. :D

Mutta joitain vasemmistolaisia ärsyttää niin julmetusti, kun edes puhuu tällaisia, niin... no... pitää puhua.
Puuilon sijaan ajattelin tosin lisätä Keskoa ja kyllä tuo Nestekin siihen malliin matalalla on, että ehkä vähän sitä voisi. Fortumin nykäisy alaspäin myös houkuttelisi, mutta pitäisi lisätä ulkomaapainoa oikeasti kotimaisten sijaan. Vihjeitä otetaan vastaan, erityisesti Saksasta ja Briteistä. Ja mieluusti kuukausi- tai kvartaaliosinkomaksajista tai vähintään sellaisesta, joka maksaa vielä syksyllä osinkoa.

[ 4 viestiä | ]