Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

puuilo apustus puuilo apustus
Rahastaja Rahastaja
Meme töihi Meme töihi
Juoppo Juoppo
Koistinen kikkailee Koistinen kikkailee
400äo meemi 400äo meemi
TampereenTero apustus TampereenTero apustus
ilon lista ilon lista
Kokemusasijantuntija Kokemusasijantuntija
Mökillä Mökillä
amerikan rillaus apu amerikan rillaus apu
apustajia apustajia
housu putous kikkei näyy housu putous kikkei näyy
Suljetulla Suljetulla
Apustaja pelailemassa. Apustaja pelailemassa.
vavva apu vavva apu
realistinen apu realistinen apu
Symnytys appu Symnytys appu
tänräntäkö tänräntäkö
kepattia leikaan kepattia leikaan
leikkisä apu leikkisä apu
tapparapustaja tapparapustaja
Ristiretki Ristiretki
virhee muumi virhee muumi
 1 133 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto
30.04.2024 15:38:18
[ + 3 | ]

Katolta hyppääminen

[70267] [tiedosto.mp4] [1.1 MB] [1920x1080] [11.78s] [] []

30.04.2024 16:53:55
#617517 [+-] Piilota Suosittele

Jonkun lääkärin mukaan 3. kerroksesta putoaminen on fataalin raja. Toki voit selvitä hengissä 5. kerroksesta mutta ikinä et kävele sen jälkeen. Oikein hyvällä tuurilla selviää pyörätuolissa loppuelämänsä

30.04.2024 19:10:49
#617574 [+-] Piilota Suosittele

>>617563
Fysiikka oli aikanaan mukavaa, mutta kemia oli mahtava aine.

Jossain kohtaa tosin piti valita että markkinointiviestintä vai fysiikka, kun olivat päällekkäin joten markkinointiviestintä tietenkin, totta munassa.


Fendi Jeans
Saggin my jeans
Massii on nii paljo housut tippuu
Taskut on nii täynnä housut tippuu
Fendi Jeans
Saggin my jeans
Massii on nii paljo housut tippuu
Taskut on nii täynnä housut tippuu

Leegot on valkoset yayoo
Kysyt mul yayo mul ei oo
Cledos leijuu Galileoo
Jinpachi flow sä saat K.O
Mä stäkkään mu massit mä stäkkään mu pesoo
Älä tuu fronttaa siis älä tuu lesoo
Safkaan mä jopa enemmän ku Theo
Safkaan nää jäbät missä on mu mayoo
Drip drip tip top
Heitän muijaa jalas Gucci flip flops
Lean wok, wok wok
Cledos plugi mulla on se rerock
Big racks, big bucks
Cani iso maha niiku Rick Ross
Fendi logo on mu farkuis
Neljätoist tonttuu on mul takataskus

03.05.2024 22:24:44
#618273 [+-] Piilota Suosittele

Harmi ettei täällä ole oikein korkeita taloja. Noi 13 kerroksiset tekis temppunsa, mutta varmaan suunniteltu siten etten pääse lähellekään ikkunaa tai kattoa jos en talossa asu.

[ 6 viestiä | ]