Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Läpätän Läpätän
Sanna ja apu Sanna ja apu
Potsi apu Potsi apu
Suljetulla Suljetulla
300 apua 300 apua
TampereenTero apustus TampereenTero apustus
Apu bänd Apu bänd
jmaes bnod jmaes bnod
Kahvitilaus Kahvitilaus
Jokeri apu Jokeri apu
iso apu juhlakengissä iso apu juhlakengissä
Omakuva Omakuva
Apu sateessa Apu sateessa
Huspista Huspista
Kalpastaja (aito sammakki) Kalpastaja (aito sammakki)
Apukalypsi Apukalypsi
Mortal kombat Mortal kombat
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Viikunki apu Viikunki apu
Uunostaja Uunostaja
Salapoliisi ja makkaran palat Salapoliisi ja makkaran palat
Apu rannalla Apu rannalla
vaavi putoa kosp vaavi putoa kosp
Luolastojat Luolastojat
 949 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto
03.03.2024 13:11:29
[ + 9 | ]
👑 Plussatuin 03.03.2024.

Das apu

[68257] [tiedosto.jpg] [0.53 MB] [1024x771] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(343)
03.03.2024 19:42:11
#603085 [+2] Piilota Suosittele

Noissa on nykyäänkin noita vitun venttiilejä ja "ratteja" joka paikassa, eikö ole automaatio vieläkään tullut edes ydinsukellusveneisiin jossa ydintorpedot ladataan myös käsin (no sen ehkä ymmärtää).

04.03.2024 16:29:03
#603207 [+-] Piilota Suosittele

>>603174 en oo sarjaa nähny, en sitä 80-luvun sarjaa enkä myöskään tota uutta hieman erinimistä mikä ylellä nyt pyörii.

vissiin se alkuperäinen minisarja ihan kovakin teos? pitää warettaa, se nimi vaan hämmentää kun wiki+imdb katselmoinnin perusteella se on myöskin "Das Boot" niminen

[ 4 viestiä | ]