Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Katolta hyppääminen Katolta hyppääminen
soumi apu soumi apu
maajunssi maajunssi
junsi ;_; junsi ;_;
Ruoka apustus Ruoka apustus
Polsisi Tom Polsisi Tom
Viimeinen apustaja Viimeinen apustaja
huomaava appustus huomaava appustus
apustus peukku apustus peukku
Pingiivi Pingiivi
Apukalypsi Apukalypsi
Vihanor Vihanor
itäpuu apu itäpuu apu
Tankistaja Tankistaja
turkkilais apu turkkilais apu
aay mlao aay mlao
pissim lunihamkee n pissim lunihamkee n
amerikan rillaus apu amerikan rillaus apu
Amreija apu Amreija apu
lentokalvoiden kaidetäytös lentokalvoiden kaidetäytös
puuilo apustus puuilo apustus
hmmm nielen kiintoisa hmmm nielen kiintoisa
kosto sortajalle! kosto sortajalle!
pikku apustaja pikku apustaja
 914 näyttökertaa, 24 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
28.04.2022 20:50:52
[ + 8 - | ]

Apu Rosberg

[64019] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [768x1024] [] []
tiedosto.jpg

keke rosberg

 · 

apu apustaja

(343)
29.04.2022 09:45:59
#567009 [+-] Piilota Suosittele

>>566976
Mulla ei ole edes sopivia farkkuja enää. En koe tarpeelliseksi kun en ole seurustelukunnossa vielä. 5 kiloa enää ja kovat treenit jatkuen, ehkä kesällä kesäkunnossa. Naiset eivät pidä laihaläskeistä. En todellakaan ole ruipelo, mutta läskiä pitää tiputtaa.

30.04.2022 13:56:47
#567372 [+-] Piilota Suosittele

>>567053
Sulla on ehkä vahva selkä, mutta kuvan perusteella et ole salia tai painoja nähnytkään. Ei siinä mitään, parhaat höyhensarjalaiset ovat hyvin ruipeloita mutta perkeleen nopeita.

02.05.2022 15:45:21
#567815 [+-] Piilota Suosittele

>>567787
Haittas äsken vähän joo. En ole työkunnossa, ja työkuntoon ei vuorokauden aikana päästä. Olen treenannut aerobista puolta vasta muutaman viikon.

Olen häpeissäni ja vituttaa. 5 isoa puuta saatiin alas, yksi sähköongelma korjattu, mutta siinäpä se. KIROSANA!

18.06.2022 12:08:04 | 12:10:16
#578869 [+-] Piilota Suosittele

>>578750
Tuona aikana olin jo kipeä. Nyt helpottaa, mutta luulen että antibioottikuurin olisi pitänyt olla pidempi. Ohi se nyt on, mutta ettei tarviis ottaa toista.

e: ah, toukokuu, en silloin, vajaa kuukaus sitte.

20.06.2022 14:21:13
#579337 [+-] Piilota Suosittele

>>579003
Lääkäri määräsi sen avohaavaan pari vuotta sitten, eli eri vaivaan (nyt ehkä, äskettäin hengitystiesairaus). Nyt olen hieman parantunut mutta kun kuuri loppui jo, luulen että iskee takaisin.

Vituttaa käydä 7 kertaa päivässä vessassa, en edes halua toista kuuria, ja otin selvää mihin tuo soveltuu.

En löytänyt vastausta onko alumiinijauhosta bakteerintappajaksi sisäisesti, vai voiko siitä vaan rakennella pommeja...

20.06.2022 14:26:17
#579339 [+-] Piilota Suosittele

>>579337

Ammattilaatuinen moottorisahan käyttö aiheuttaa kaikenlaista ongelmaa verenkierrolle. Samoin kuin monet muut työelämän tilat aiheuttavat muuta ongelmaa. Esimerkiksi, puutöiden tekijöillä alkaa olla keuhkot hyvässä kondiksessa jo 60 vuotiaina. Useimmilla loppuu tuo työ siihen pisteenseen pyytöiden kanssa. Jokaisessa ammatissa on harminsa.

21.06.2022 08:52:35
#579536 [+-] Piilota Suosittele

>>579339
Laske siihen se, että kun pitää pitää hengähdystauko, poltan silloin tupakan. Sen kyllä näkee usein illalla kun niistää, että sieltä poistuu purua ja paskaa jota olet leikannut sekä välillä puolet keuhkoista.

Työ miehen elossa pitää.

22.06.2022 19:07:07
#579909 [+-] Piilota Suosittele

>>579607
Helppo huutaa sieltä ensin apukuskin puolelta, nyt kuskin, kun työ on ajamista, lastauskin on trukeilla ja forklifteillä helpompaaa saatana kuin kantaa laatikoita.

NO AINAKIN TEET TÖITÄ!

23.06.2022 00:23:12 | 00:23:32
#580101 [+-] Piilota Suosittele

>>579909

Vittu saatana!

Voi tulla oikeasti kokeilemaan, niin katsotaan. Kuskit yksi toisensä jälkeen ovat hyytyneet mun tahdissa.

Rakkaudella Apache
Timo Kemppaala

[ 24 viestiä | ]