Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 18.01.2018 15:10:36 Jäseniä 14 Vierailuja 8 533 Medioita 608

Kaikki kelpaa, mikään ei riitä. (lue: genrepoliisit älkää vaivautuko)

Iron Maiden - Aces High (OV) Iron Maiden - Aces High (OV)
baby baby
It seemed they would start breathing again... It seemed they would start breathing again...
Opeth - April Ethereal Opeth - April Ethereal
Opeth - April Ethereal (w/lyrics, epilepsy warning) Opeth - April Ethereal (w/lyrics, epilepsy warning)
Death - Spirit Crusher Death - Spirit Crusher
Don Huonot - Vedä Käteen Don Huonot - Vedä Käteen
MM - 8 MM - 8
AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV) AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV)
Tom MacDonald - Whiteboy Tom MacDonald - Whiteboy
terveet kädet - tornion kevät (lyrics) terveet kädet - tornion kevät (lyrics)
Mies ulos sinusta (Metal cover) Mies ulos sinusta (Metal cover)
Abominable Iron Sloth - I’d Rather Die Than Fly Abominable Iron Sloth - I’d Rather Die Than Fly
The HU - Wolf Totem (Official Music Video) The HU - Wolf Totem (Official Music Video)
Monster Magnet - Space Lord (OV) Monster Magnet - Space Lord (OV)
Demonslayer Demonslayer
Cradle Of Filth - Right Wing Of The Garden Triptych (OV, PG-13) Cradle Of Filth - Right Wing Of The Garden Triptych (OV, PG-13)
Graves At Sea/Sourvein - (split ep) (FA) (WIP) Graves At Sea/Sourvein - (split ep) (FA) (WIP)
Behemoth - O Father O Satan O Sun! (OV) Behemoth - O Father O Satan O Sun! (OV)
Muumimetallia 6 (2012 versio), Sunafukin No Tabidachi Muumimetallia 6 (2012 versio), Sunafukin No Tabidachi
Fear Factory - Mechanize (Full Album) Fear Factory - Mechanize (Full Album)
Foo Fighters - Run (Official Music Video) Foo Fighters - Run (Official Music Video)
Roky Erickson - I Think of Demons Roky Erickson - I Think of Demons
Marilyn Manson - Sweet Dreams (Are Made Of This) (Alt. Version) Marilyn Manson - Sweet Dreams (Are Made Of This) (Alt. Version)
 600 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.01 MB, 1 tiedosto
21.07.2019 17:16:21
[ + 1 | ]

Kotiteollisuus - Minä Olen (live)


21.07.2019 17:18:30 | 17:34:17
#228973 [+-] Piilota Suosittele

(Tätä ei oo vedetty VITUN pitkään aikaan)

Joku vaihtaa öisin lähikauppojemme nimiä
äidit synnyttävät lapsia, joiden puhetta emme ymmärrä
kuka hiippailee pois Suomi-neidon aitan liepeiltä
neidn, eiku vittu... mitenköhän tää menee


Ja sen mies, Jussi, seisoo yksin suon laidalla
on kuokka pudonnut, räkä valuu hikisellä poskella
eikä mies tiedä mihin mennä, mitä tehdä nyt
on sillä kylmä, kylmä kuten sisälläni on

Kuka minä olen ja elän ja hengitän
yhtä suurta jumalaa, Elämänhalua
sen temppeleinä toimivat kapakat, ilotalot
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot

Mutta minä olen ja elän ja hengitän
yhtä suurta jumalaa, Elämänhalua
sen temppeleinä toimivat kapakat, ilotalot
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot

Katson ulos ikkunasta, en näe iloa täällä
levinneitä hiekkalaatikoita, räkäisiä lähikapakoita
joista yksinhuoltajat raahaavat yhden yön toivoja
jotka poistuvat aamulla, ennen kuin lapset heräävät

Anna minulle kätesi, anna lupaus huomisesta
lupaa, etten yksin jää tähän, kylmään elämään
tähän päivään, jossa kaikuvat patsaiden jylhät äänet
jossa syntynyt kuollee kulkeena etsien hautapaikkaansa

Kuka minä olen ja elän ja hengitän
yhtä suurta jumalaa, Elämänhalua
sen temppeleinä toimivat kapakat, ilotalot
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot

Mutta minä olen ja elän ja hengitän
yhtä suurta jumalaa, Elämänhalua
sen temppeleinä toimivat kapakat, ilotalot
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot

Niin kaunis on kuunsirppi!
Niin raikas on syksyn sateen jälkeinen tuoksu!

Kuka täällä komentaa, ketä täällä totellaan!
kahta suurta jumalaa, Ahneutta ja Rahaa
joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot

Kuka täällä komentaa, ketä täällä totellaan!
kahta suurta jumalaa, Ahneutta ja Rahaa
joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot

Mutta minä olen ja elän ja hengitän
yhtä suurta jumalaa, Elämänhalua
sen temppeleinä toimivat kapakat, ilotalot
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot

Kuka minä olen ja elän ja hengitän
yhtä suurta jumalaa, Elämänhalua
sen temppeleinä toimivat kapakat, ilotalot
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot

(AAAAAAAAAARRRRRRRRRRAAAAAAAAAAA!)

[ 2 viestiä | ]