Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 977 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Kissakuvia Kissakuvia
kissakuvia kissakuvia
Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma
Lehtijuttuja 4 Lehtijuttuja 4
Gif kokoelma @Riffe:n muistolle ;_; Gif kokoelma @Riffe:n muistolle ;_;
Patsaskokoelma Patsaskokoelma
Hienoja tatuointeja Hienoja tatuointeja
Kuvaotokset #16 Kuvaotokset #16
Kuvaotokset #14 Kuvaotokset #14
Pikselitaide 1/5 Pikselitaide 1/5
Misogyniakokoelma Misogyniakokoelma
Kuvaotokset #46 Kuvaotokset #46
Koiran ja ketun ystävyys Koiran ja ketun ystävyys
Teurastajan tarinoita Teurastajan tarinoita
Eläinjuttukokoelma Eläinjuttukokoelma
Kuvaotokset #40 Kuvaotokset #40
Fails Fails
Uutisotsikoita ja -juttuja Uutisotsikoita ja -juttuja
Ei jaksa keksiä otsikoita 79 Ei jaksa keksiä otsikoita 79
Tiedejuttuja 2 Tiedejuttuja 2
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Ihanaiskokoelma Ihanaiskokoelma
Kuvaotoksista unohtunut maisemakuva Kuvaotoksista unohtunut maisemakuva
Lyhyitä ja hassuja Lyhyitä ja hassuja
 819 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5209)  · 

joki

(27)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]