Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 977 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Romani kompilaatio Romani kompilaatio
Kuvaotokset #7 Kuvaotokset #7
Kuvaotokset #32 Kuvaotokset #32
Itä juttuja 3 Itä juttuja 3
Ei jaksa keksiä otsikoita 31 Ei jaksa keksiä otsikoita 31
Kuvaotokset #36 (maanantain multipost) Kuvaotokset #36 (maanantain multipost)
Turhia kuvia 11 Turhia kuvia 11
kissakuvia kissakuvia
Answer me Answer me
Kuvaotokset #27 Kuvaotokset #27
Kattilauma Kattilauma
Faktoja Faktoja
Perjantain extra ft. kissakuvia :3 Perjantain extra ft. kissakuvia :3
/woooosh /woooosh
Epäonnistumiskokoelma 0.5 Epäonnistumiskokoelma 0.5
Rauhallista Juhannusta! Rauhallista Juhannusta!
Lehtijuttuja 4 Lehtijuttuja 4
Kuvaotokset #4 Kuvaotokset #4
Kuvaotokset #15 Kuvaotokset #15
Hyvin varustettuja naisia Hyvin varustettuja naisia
Kissajuttuja Kissajuttuja
Tinderin kermaa osa 1 Tinderin kermaa osa 1
Puumakokoelma Puumakokoelma
 819 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5209)  · 

joki

(27)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]