Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 971 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Pöljiä ihmisiä Pöljiä ihmisiä
Kuvaotokset #48 Kuvaotokset #48
Väkivaltaiset videopelit Väkivaltaiset videopelit
Answer me Answer me
Turhia kuvia 4 Turhia kuvia 4
Kissakuvia Kissakuvia
Kissabläjäys Kissabläjäys
Turhia kuvia Turhia kuvia
Sekalaisia Sekalaisia
Gif kokoelma @Riffe:n muistolle ;_; Gif kokoelma @Riffe:n muistolle ;_;
Kissakoelma nummero börh Kissakoelma nummero börh
Ei jaksa keksiä otsikoita 16 Ei jaksa keksiä otsikoita 16
Oravakokoelma Oravakokoelma
Goodguy Cat Goodguy Cat
Kuvaotokset #35 Kuvaotokset #35
Vesileikkejä Vesileikkejä
Kuvaotokset #37 Kuvaotokset #37
Ihanaiskokoelma Ihanaiskokoelma
Kuvaotokset #41 Kuvaotokset #41
Auttava tassu, Ota nämä, Se on kala   Auttava tassu, Ota nämä, Se on kala  
Kattirypäs Kattirypäs
Epäonnistumiskokoelma 1 Epäonnistumiskokoelma 1
Kuvaotokset #29 Kuvaotokset #29
Sekalaisia Sekalaisia
 818 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5209)  · 

joki

(27)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]