Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 977 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Kuvaotokset #16 Kuvaotokset #16
Kuvaotokset #35 Kuvaotokset #35
Kuvaotokset #31 Kuvaotokset #31
Turhia kuvia 10 Turhia kuvia 10
Turhia kuvia 8 Turhia kuvia 8
Kuvaotokset #36 (maanantain multipost) Kuvaotokset #36 (maanantain multipost)
Minilintu, söpö ötökkä ja simmut Minilintu, söpö ötökkä ja simmut
A Round of Roast A Round of Roast
Tinderin kermaa osa 3 Tinderin kermaa osa 3
Kuvaotokset #24 Kuvaotokset #24
Jännäjuttuja osa I Jännäjuttuja osa I
Kuvaotokset #47 Kuvaotokset #47
Kuvaotokset #23 Kuvaotokset #23
Sekalaisia Sekalaisia
Cat party in da house! Cat party in da house!
Epäonnistumiskokoelma 2 Epäonnistumiskokoelma 2
Different People Different People
Outoja juttuja Outoja juttuja
Kuvaotokset #39 Kuvaotokset #39
Kuvaotokset #17 Kuvaotokset #17
Memevitsejä Memevitsejä
Hienoja tatuointeja Hienoja tatuointeja
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
Rape Sloth tarinoi Rape Sloth tarinoi
 819 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5209)  · 

joki

(27)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]