Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 976 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Kuvaotokset #8 Kuvaotokset #8
Vesikatit Vesikatit
Börh Finds a Way - An Assortment Börh Finds a Way - An Assortment
Kuvaotokset #49 Kuvaotokset #49
Piilokuvia (löydätkö?) Piilokuvia (löydätkö?)
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
WTF-Kokoelma WTF-Kokoelma
Diabeetus Diabeetus
Putin peruna lisko Putin peruna lisko
Juhannuspäivän kipsuttelua :3 Juhannuspäivän kipsuttelua :3
Kissekasa Kissekasa
Nyt sattuu kokoelma Nyt sattuu kokoelma
Kuvaotokset #4 Kuvaotokset #4
Maukumob Maukumob
You Had One Job - kokoelma You Had One Job - kokoelma
Romani kompilaatio Romani kompilaatio
Jännäjuttuja osa II Jännäjuttuja osa II
Teurastajan tarinoita (Hurrikaani Dorian vedos) Teurastajan tarinoita (Hurrikaani Dorian vedos)
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Ei jaksa keksiä otsikoita 61 Ei jaksa keksiä otsikoita 61
Kissakuvia Kissakuvia
Teurastajan tarinoita Teurastajan tarinoita
Sekalaisia Sekalaisia
Eläingiffejä Eläingiffejä
 768 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
15.04.2019 17:42:08
[ + 0 | ]

Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta

[27858] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [600x423] [] []
tiedosto.jpg

thor

(7)  · 

hulk

(6)  · 

kapteeni amerikka

 · 

rautamies

 · 

cosplay

(73)
16.04.2019 13:42:41
#189104 [+-] Piilota Suosittele

>>189078

Elokuvan tuotantokustannuksista säästyneet rahat menevät lyhentämättöminä juutalaisten taskuun, koska kaikki käyvät katsomassa kuitenkin.

16.04.2019 14:22:47
#189128 [+-] Piilota Suosittele

>>189104
Uusin oli täyttä roskaa kyllä, mutta pitihän se vilkasta. CGI-melskettä ja väkivaltaa, sekä huono tarina. Yleensä pidän sellasesta roskasta.

[ 3 viestiä | ]