Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 237 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Matti Rönkä antaa teidän kokea pimeän puolen koko voiman. Matti Rönkä antaa teidän kokea pimeän puolen koko voiman.
Slipknot - Dead Memories [OV] Slipknot - Dead Memories [OV]
Ananas <3 Ananas <3
Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3 Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3
Saunanlämmityksestä vastaava mestari käy tarkastuskierroksella Saunanlämmityksestä vastaava mestari käy tarkastuskierroksella
CMX - Rikkisuudeltu CMX - Rikkisuudeltu
Teknologiapuu Teknologiapuu
Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3 Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3
The Human League - Don't You Want Me The Human League - Don't You Want Me
Opeth - Burden Opeth - Burden
Delta Heavy - Get By Delta Heavy - Get By
Graves At Sea/Sourvein - (split ep) (FA) (WIP) Graves At Sea/Sourvein - (split ep) (FA) (WIP)
Kissit nukkuu söpösti Kissit nukkuu söpösti
Pink Floyd - Marooned (Official Music Video) Pink Floyd - Marooned (Official Music Video)
Meshuggah - I am Colossus Meshuggah - I am Colossus
Rötv Rötv
Electric Zoo - Me and My Machine Against the World (2018) Electric Zoo - Me and My Machine Against the World (2018)
Mikä siellä? Mikä siellä?
Synonyymipullat Synonyymipullat
Ikuisti börheytensä :3 Ikuisti börheytensä :3
Slipknot - Snuff [OV] Slipknot - Snuff [OV]
Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4) Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4)
Tyhjyys Tyhjyys
IN FLAMES - Burn (OV, lyrics) IN FLAMES - Burn (OV, lyrics)
 735 näyttökertaa, 1 viesti, 4.56 MB, 1 tiedosto
16.04.2018 23:53:06
[ + 1 | ]

Ajattara - Mitä kuolema parantaa?

[10829] [Ajattara---Mita-kuolema-parantaa_-[360p].webm] [4.56 MB] [480x360] [] []

hanki

(6)  · 

noita

(15)  · 

kuolema

(82)
16.04.2018 23:54:07 | 00:05:55
#47905 [+-] Piilota Suosittele

Vuolee ajatus hiljaisuudesta patsaan
Se murenee heti kun paikkansa muistaa
Takoo nälkä kuvia unettoman silmään
Tuonen tyttäret laulaa kutsuaan kylmää

Ei juutu huutosi enää häpeään
Kun veljesi ympärillä häviää
Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää
Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään

Oi tule luoksemme
Olit rampa tahi sokea
On lähtösi varma
Halpa ja nopea
Ei ihminen ansaitse saada parempaa
Sitä ei ole
Mitä kuolema ei voi parantaa


Ei juutu huutosi enää häpeään
Kun veljesi kaikki ympärillä häviää
Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää
Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään


Toinen perään pysähtyy
Jalkojaan itkemään
Ruumiiden keskellä
Katsoo verisiä käsiään
Hetkeksi kaikki hidastuu
Eikä tunne mitään
Nyt se on loppu
Nyt ei enää

"Sitä ei ole
Mitä kuolema ei voi parantaa"

[ 1 viestiä | ]