Vuolee ajatus hiljaisuudesta patsaan Se murenee heti kun paikkansa muistaa Takoo nälkä kuvia unettoman silmään Tuonen tyttäret laulaa kutsuaan kylmää
Ei juutu huutosi enää häpeään Kun veljesi ympärillä häviää Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään
Oi tule luoksemme Olit rampa tahi sokea On lähtösi varma Halpa ja nopea Ei ihminen ansaitse saada parempaa Sitä ei ole Mitä kuolema ei voi parantaa
Ei juutu huutosi enää häpeään Kun veljesi kaikki ympärillä häviää Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään
Toinen perään pysähtyy Jalkojaan itkemään Ruumiiden keskellä Katsoo verisiä käsiään Hetkeksi kaikki hidastuu Eikä tunne mitään Nyt se on loppu Nyt ei enää
"Sitä ei ole Mitä kuolema ei voi parantaa"
[
1 viestiä
|
]
⭰
Matti Rönkä antaa teidän kokea pimeän puolen koko voiman.
Slipknot - Dead Memories [OV]
Ananas <3
Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3
Saunanlämmityksestä vastaava mestari käy tarkastuskierroksella
CMX - Rikkisuudeltu
Teknologiapuu
Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3
The Human League - Don't You Want Me
Opeth - Burden
Delta Heavy - Get By
Graves At Sea/Sourvein - (split ep) (FA) (WIP)
Kissit nukkuu söpösti
Pink Floyd - Marooned (Official Music Video)
Meshuggah - I am Colossus
Rötv
Electric Zoo - Me and My Machine Against the World (2018)