Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 237 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Slipknot - Unsainted (OV) Slipknot - Unsainted (OV)
Marilyn Manson - The Reflecting God Marilyn Manson - The Reflecting God
Vesiväritestaustausta (ja nakuankan naamakuva) Vesiväritestaustausta (ja nakuankan naamakuva)
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3 Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
Death - Spirit Crusher Death - Spirit Crusher
Tool - Right in Two (Lyrics Video) Tool - Right in Two (Lyrics Video)
Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi
Marilyn Manson - Refrigerator (1993, demo repro) Marilyn Manson - Refrigerator (1993, demo repro)
Awolnation - Run Awolnation - Run
Puukko-Allu - 90250 Puukko-Allu - 90250
Oksettaa! Oksettaa!
Th' Faith Healers - Reptile Smile Th' Faith Healers - Reptile Smile
MARILYN MANSON - SAY10 (OV) MARILYN MANSON - SAY10 (OV)
Kuvakommentti Kuvakommentti
CMX - Rikkisuudeltu CMX - Rikkisuudeltu
Bless this post :3 Bless this post :3
Marilyn Manson - Antichrist Superstar (live) Marilyn Manson - Antichrist Superstar (live)
Hoplaa! Hoplaa!
R.E.M. - Everybody Hurts (OV) R.E.M. - Everybody Hurts (OV)
Paint-joulukalenterin 24. luukku Paint-joulukalenterin 24. luukku
Isis - Wavering Radiant [FA] Isis - Wavering Radiant [FA]
VARG - Das Ende... VARG - Das Ende...
Tädin jääkaapin ovi :3 Tädin jääkaapin ovi :3
Strike a pose :3 Strike a pose :3
 672 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.58 MB, 1 tiedosto
30.03.2020 23:35:53
[ + 4 - | ]

Melkein Nugs

[41360] [tiedosto.jpg] [2.58 MB] [3120x2875] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5208)  · 

mortti

(150)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)  · 

lähikuva

(8)
31.03.2020 10:52:54 | 10:53:46
#325336 [+-] Piilota Suosittele

Rötv :333

Nugustelua silmät auki vai hereillä? Huumon ei voi koskaan tietää O___________O *kuumotus intensifies* >:3

No joko Vivis nyt tuon uudenkin kaulapannan on ehtinyt börheltää langanpätkiksi? >:3 Bendele ;3

Taas tassu tyynynä, kuvakulma ei kerro onko tällä kertaa kyseessä etu- vai takakäpälä :3

31.03.2020 11:55:38 | 11:55:57
#325352 [+-] Piilota Suosittele

>>325349

Joo ihan sama mikä tuote kyseessä, niin aina saa varautua että hajoaa kuukauden päästä.

Toivottavasti Vivis ei kokenut pinkkiä sopimattomaksi alfauroksen olemukseensa >:3 Hänelle kyllä sopii pinkki ja oikeastaan mikä tahansa kirkas tehosteväri koska hän on tuollainen monivärinen "vaihdan väriä valaistuksen mukaan ;3" -kuviobörh :3 Ja söböliini <3 ;3

[ 3 viestiä | ]