Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Taidevandalismi Taidevandalismi
Babylon Zoo - Spaceman Babylon Zoo - Spaceman
The Heavy- This ain't No Place For No Hero The Heavy- This ain't No Place For No Hero
Oomph! - Das letzte Streichholz Oomph! - Das letzte Streichholz
Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3 Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3
MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion  MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion 
Toveri börh :3 Toveri börh :3
Tädin jääkaapin ovi :3 Tädin jääkaapin ovi :3
Pötköttelijä Pötköttelijä
Valuvat kissat Valuvat kissat
Irresponsible Hate Anthem - Marilyn Manson w/lyrics Irresponsible Hate Anthem - Marilyn Manson w/lyrics
VARG - Das Ende... VARG - Das Ende...
Ministry - Just One Fix Ministry - Just One Fix
Cosmic Monsters Inc. Cosmic Monsters Inc.
Tune for Two Tune for Two
Tulin vain tänne tarkastelemaan :3 Tulin vain tänne tarkastelemaan :3
The Human League - Don't You Want Me The Human League - Don't You Want Me
Turbonegro, All My Friends Are Dead Turbonegro, All My Friends Are Dead
Little Horn Little Horn
Rukoilijasirkka Rukoilijasirkka
ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002) ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002)
Mietiskelyä Mietiskelyä
Carach Angren - Charles Francis Coghlan (OV) Carach Angren - Charles Francis Coghlan (OV)
Marilyn Manson & The Spooky Kids - Negative Three Marilyn Manson & The Spooky Kids - Negative Three
 697 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.96 MB, 4 tiedostoa
09.04.2019 10:47:15
[ + 5 - | ]

Bödkatti :3

[27428] [tiedosto-1.jpg] [1.43 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[27427] [tiedosto-2.jpg] [1.25 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[27426] [tiedosto-3.jpg] [1.23 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg
[27425] [tiedosto-4.jpg] [1.04 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-4.jpg

kissa

(5203)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)  · 

katsoo

(20)  · 

katse

(63)  · 

maikki

(28)
09.04.2019 10:57:47 | 11:00:38
#184348 [+-] Piilota Suosittele

Edustusmaikki elementissään :333

"Krooh pyyh" :3

"Jaahah, mitäs täällä tapahtuu...
Ottaako huumon taas kuvia?
Joo, kyllä se ottaa. >:3 "

09.04.2019 11:19:28 | 11:19:44
#184366 [+-] Piilota Suosittele

>>184363

Bört, kolmessa viimeisessä paikassa nojatuoli on luonnollisesti nostettu parhaalle paikalle olohuoneessa, maksimaalisen valon, varjon ja kellottamisen vuoksi, joten se kelpaa nyt Maikille paremmin nukkumapaikaksi kuin lattia. :3

09.04.2019 11:21:44 | 11:28:05
#184369 [+-] Piilota Suosittele

>>184366

:333

Olin yläkuvassa niin börheyden lumoissa että olin täysin sokea alustan/maton ympärillä vallitsevalle tuolittomuudelle :3 Juu palvelusväen tehtävä onkin löytää börhistuimelle täydellinen paikka :3

Mites muuten viime aikojen rabspolitiikka, onko eletty säännöstelytaloudessa vai onko börhtarjonta vastannut kysyntää? :3

[ 4 viestiä | ]