Bört, kolmessa viimeisessä paikassa nojatuoli on luonnollisesti nostettu parhaalle paikalle olohuoneessa, maksimaalisen valon, varjon ja kellottamisen vuoksi, joten se kelpaa nyt Maikille paremmin nukkumapaikaksi kuin lattia. :3
Olin yläkuvassa niin börheyden lumoissa että olin täysin sokea alustan/maton ympärillä vallitsevalle tuolittomuudelle :3 Juu palvelusväen tehtävä onkin löytää börhistuimelle täydellinen paikka :3
Mites muuten viime aikojen rabspolitiikka, onko eletty säännöstelytaloudessa vai onko börhtarjonta vastannut kysyntää? :3
[
4 viestiä
|
]
⭰
Taidevandalismi
Babylon Zoo - Spaceman
The Heavy- This ain't No Place For No Hero
Oomph! - Das letzte Streichholz
Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3
MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion
Toveri börh :3
Tädin jääkaapin ovi :3
Pötköttelijä
Valuvat kissat
Irresponsible Hate Anthem - Marilyn Manson w/lyrics