Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 863 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

rasisti rasisti
Opeth Blackwater Park (FA) Opeth Blackwater Park (FA)
Pieni mies, iso sielu Pieni mies, iso sielu
win 10 haittaohjelmia win 10 haittaohjelmia
Teidät on ohjelmoitu vihaamaan Putinia Teidät on ohjelmoitu vihaamaan Putinia
tulevaisuus tulevaisuus
SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD
Sunnuntailakana Sunnuntailakana
Armija Republike Bosne i Hercegovine, ARBiH Armija Republike Bosne i Hercegovine, ARBiH
Kissatappelu! >;3 Kissatappelu! >;3
Vihervasemmistokoira Vihervasemmistokoira
Lauramme Lauramme
Eikä ne käy töissäkään Eikä ne käy töissäkään
Kuka siellä? Kuka siellä?
Nigga moment Nigga moment
Vasemmistoankeuttajat Vasemmistoankeuttajat
Saksa Saksa
taidetta taidetta
Kulmahousujen kommentit Neste-jupakkaan Kulmahousujen kommentit Neste-jupakkaan
Jutku, jutku, jutku, jutku Jutku, jutku, jutku, jutku
Turhia kuvia 13 Turhia kuvia 13
Asia selvä Asia selvä
Death - Spiritual Healing Death - Spiritual Healing
Panisit Henry Harjusolaa. Panisit Henry Harjusolaa.
 328 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 30.12.2017 01:55:27
[ + 3 - | ]

Totuus sattuu

[4298] [0.jpg] [0.14 MB] [738x1024] [] []
0.jpg

31.12.2017 00:14:00
#15820 [+-] Piilota Suosittele

Juuh elikkäs, voisin lähteä tästä rohkeasti ottamaan haltuun (EN VARASTAMAAN) kamaa lähikaupasta, koska historiallisesti ihmisillä nyt vain on tapana ottaa asioita ilman lupaa.

31.12.2017 11:21:13 | 05:38:54
#15873 [+-] Piilota Suosittele

>>15820

Siitä vaan. Kannattaa sit onnistua siinä yrityksessä muuten saatat saada näpistyksestä tai varkaudesta sakot! Valkoiset Eurooppalaiset osasivat hommansa ja ottivat hienosti haltuun maita. Enkä usko, että että pelkästään eurooppalaiset on tätä harrastaneet joten ei ole ollut white men privilege jos alat sitä itkemään ja pyytämään anteeksi.

31.12.2017 12:50:38
#15883 [+-] Piilota Suosittele

>>15873
Valkoiset Eurooppalaiset osasivat hommansa ja ottivat hienosti haltuun maita.


Hitler osasi hommansa ja murhasi hienosti miljoonia ihmisiä. Ei onnistuminen tarkoita, että teko on moraalisesti oikein. Hullua, että et tunnu tajuavan tätä itse.

Enkä usko, että että pelkästään eurooppalaiset on tätä harrastaneet


Ei kai niin ole kukaan väittänytkään?

[ 6 viestiä | ]